Jump to content
  • Announcements

    • 29yrswithaGApass

      Important Log-In Info for Existing Members   09/11/2017

      Recently our Forums and Galleries were updated.  If you are an existing member please be sure to use your DISPLAY NAME to log in.  Your DISPLAY NAME is the name that other members and guests see on the forums.  The prior version had both LOG-IN NAME and DISPLAY NAME.  LOG-IN NAME is no longer used on the new version of the forums.  Your password hasn't changed.

Andrew M

Black Tag
  • Content count

    315
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Andrew M last won the day on May 12 2016

Andrew M had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Andrew M

  • Rank
    Log Flume
  • Birthday 08/05/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bordentown nj
  1. Fright Fest 2015 - New Brochure Added!

    Yep. I'm able to predict the future. Haha
  2. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    It's just like last year with El Diablo. They can get these rides open and running if they wanted to, but it's better to wait Til Memorial Day for the "grand opening" to get more people at the park. I still have yet to see The Joker advertised on tv or the radio which I'm kinda surprised by
  3. Knowing how their marketing team works if they ever added new effects they would market it as a "new ride". It wouldn't be that much money to add some lights or props. They spend plenty of money fixing up the park with paint and landscaping. That doesn't make the park any money, but its what you have to do. And that should go the same with giving these rides some TLC once in a while and keeping them up to date.
  4. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    It would be cool if they add some theme elements to the que like how Fiesta Texas did for Batman the Ride
  5. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    I know people are tired of DC themed rides but I love them! Haha Im glad we're finally getting a Joker themed coaster! Especially with the Suicide Squad coming out this year you know they will be marketing the hell out of that movie. Next we can expect a Harley Quinn Spinsanity ;D
  6. 2016 New Years Resolutions

    Last year I told myself I would finally enroll in school and get a promotion at my job. I accomplished both! This year I wanna focus on working out n getting into the best shape I've ever been in
  7. 2017 and Beyond Speculation at SFGA

    Beautifully said^ the only thing wrong with Bizarro is that it doesn't go further w the "bizarre" theme. Re-add some on board audio, or at least speakers to the lift like on GL that explains a little bit of what's going on. Some cutthroughs on the lift as well.
  8. ^they could add a giant inflatable menorah
  9. 2017 and Beyond Speculation at SFGA

    Exactly^ Bizarro is a fun theme IMO. They should add more crazy props in the que line.
  10. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    Im telling you if they take inspiration from the Srpuce Street Harbor Park and add the right lighting, some nice benches and chairs, neon lights in the trees of fantasy forest, that whole area could be perfect for taking a moment to relax and take pictures. Then they could add a beer garden eventually
  11. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    It seems like a missed opportunity for me with one thing: had we not renamed LD into El Diablo just last year, I think that TM would have been perfect it was called the Jersey Devil. The color scheme is perfect, and I know I keep harping on that name but hey I love my home state. Fly with the Devil! Haha oh well.. Maybe one day in the future.
  12. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    So of the ride's layout is only as long as the fort, then what are they gonna do with the grandstand's area?
  13. 2017 and Beyond Speculation at SFGA

    I feel like every year we go "well next year will definitely be Movietown, Old country, or the Simulator Building!" But then they end up clearing out a whole other area and then add a new attraction there. Movietown has had no love since 2008's TDKC The simulator was removed back in 2010. And Old Country has been a wasteland for ever but I feel like thats an ideal location for HITP.
  14. Twisted Mayhem of THE JOKER Unleashed

    And it's funny how except for TM and the super loops pretty much every park got a ride named after a DC superhero/villain. I'll admit I am kinda jealous of SFOT's additions. I feel like those three would go great in Movietown. Maybe next year? And I'm only a little let down bc the rumor of the taller model of the free spin was put out there, but hey what can you do? Also I personally wouldnt color it red and orange. Definitely Blue and white or Silver along the lake would look better, but maybe if we complain enough we can get that to happen. Lol
×